Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

H ημέρα της αγάπης!


Ημέρα της αγάπης σήμερα, του Αγίου Βαλεντίνου δηλ, Άγιος της Δυτικής εκκλησίας
και περί αυτού οι γνώμες διχάζονται, άλλοι υπέρ άλλοι κατά.
Αν με ρωτήσετε, είμαι κάπου στην μέση,δεν θα αμφισβητήσω το αν ήταν Άγιος η οχι,
αλλά μιας και επεκράτησε η γιορτή τούτη και στην Ορθόδοξη Ελλάδα κατά
κάποιο τρόπο ας δεχτούμε τούτη την ημέρα σαν γιορτή της αγάπης.
Αγάπη λοιπόν, ας δώσουμε αγάπη σε όλους , στον σύντροφο, στα παιδιά μας,
στους γονείς μας,στους συνανθρώπους μας.
Και σαν Όρθόδοξοι ας θυμηθούμε ένα απόσπασμα από την προς Κορινθίους
επιστολή του Αποστόλου Παύλου....
Χρόνια πολλά σε όλους...

        H αγάπη μακροθυμεί, επιζητάει το καλό. H αγάπη δε φθονεί.
H αγάπη δεν καυχησιολογεί, δεν αλαζονεύεται, δε φέρεται
άπρεπα, δεν κυνηγάει το δικό της συμφέρον, δεν κυριεύεται
από θυμό, δεν κρατά λογαριασμό για το κακό που της
κάνουν, δε χαίρεται για την αδικία, αλλά μετέχει στη χαρά
για την επικράτηση της αλήθειας. Όλα τα καλύπτει, όλα τα
πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.
H αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει.

5 σχόλια:

  1. Ωραια αν το δουμε ως μερα αγάπης γενικώς να σας ευχηθω Χρονια πολλα και πάντα καλα να είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την επιστολή του Παύλου τη βρήκα τυπωμένη σε ωραίο χαρτί σαν πάπυρο, με πολύ όμορφη διακόσμηση, σε ένα από τα μαγαζάκια ενός μοναστηριού στα Μετέωρα. Την αγόρασα και την κορνίζωσα. Την έχω δίπλα στο κρεβάτι μου. Είναι μάθημα ζωής αυτή η επιστολή.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα με συγκίνησες,αυτήν την επιστολή όπως λες σε πάπυρο μου την είχε κάνει δώρο η μανούλα μου όταν παντρεύτηκα,σε κορνίζα και το έχω όπως λες στην κρεββατοκάμαρα μου από τότε , δεν έχει φύγει ποτέ.
    Πραγματικό μάθημα ζωής, είναι οδηγός μου σε όλη μου την ζωή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν επεκράτησε η σημερινή εορτή στην Ελλάδα...αλλά τα λόγια του Παύλου είναι από τα ωραιότερα που έχουν γραφτεί για την πραγματική αγάπη και χάρηκα που τα συμπεριέλαβες στην ανάρτησή σας Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή