Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Χειροποίητες τσάντες !!!

Μπορεί οι φθηνές τσάντες από συνθετικό δέρμα να έχουνε κατακλύσει την αγορά, υπαίθρια και μη, όλης της χώρας τα τελευταία χρόνια, παρ΄όλα αυτά παραμένει αμείωτη η γοητεία και η μοναδικότητα της τσάντας που θα φτιάξουμε εμείς με τα χεράκια μας !!! Θα επιλέξουμε το στυλ, τα υλικά, τα χρώματα , ενώ παράλληλα  θα εισπράξουμε την ασύγκριτη ικανοποίηση, της χαράς της δημιουργίας !!! Σπάνια να βρεθούνε χειροποίητες τσάντες στο εμπόριο που να μας ταιριάζουνε και να είναι του απόλυτου γούστου μας και αυτές που τυχόν θα βρεθούνε , είναι πανάκριβες !!!
Αξίζει να δοκιμάσουμε να φτιάξουμε τις δικές μας, χρησιμοποιώντας υπόλοιπα υφασμάτων κουρτινών και επίπλωσης, κάμποτο, τζην, (προσφέρεται ιδιαίτερα η ανακύκλωση των φθαρμένων παντελονιών)
 να κεντήσουμε σε λινάτσα, να χρησιμοποιήσουμε παλιά  κεντήματα που βρίσκονται καταχωνιασμένα σε μπαούλα και αποθήκες, μπορούμε να πλέξουμε με μαλλιά και νήματα,  να χρησιμοποιήσουμε πλαστικό καμβά (ειδικό για τσάντες) και να δημιουργήσουμε τη δική μας, ξεχωριστή, μοναδική υπέροχη τσάντα !!!
Η ποικιλία των ιδεών και των υλικών είναι τεράστια, δεν μένει παρά να επιλέξουμε !!!



 



 
 
 





 
 


 

25 σχόλια:

  1. Το σιγουρο ειναι οτι δε θα περασουμε απαρατηρητες με μια τετοια τσαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες προτάσεις ! Γιατί όχι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες ιδέες και εντυπωσιακές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πραγματι απειρες οι επιλογες.........αρκει να χουμε φαντασια!!!κ μερακι...........!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συνεπήρες. Ίσως δοκιμάσω. Γιατί όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ και κάποια χρόνια φτιάχνω μόνη μου τις τσάντες μου.Οχι γιατί δεν βρίσκω έτοιμες αλλά γιατί τις φτιάχνω όπως μου αρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες τσάντες. Κι εγώ φτιάχνω τις δικές μου με ό,τι υλικά έχω.
    Τις προτιμώ από τις αγοραστές.
    Μόνο παπούτσια δεν κάναμε ακόμα!!!!
    😂😂😂😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά ΤΕΛΕΙΕΣ!!! ✿
    Αλήθεια, θα τις βρούμε σε κάποιο παζάρι αυτές τις ημέρες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρονια πολλα κοριτσι!!! θα ηθελα να ρωτησω εαν συνεχιζετε να ειστε στο μελισσακι σας κ αν μπορω να ερθω.Εψαξα δεξια στις αναρτησεις του blog αλλα δεν ειδα αν γινονται κ ποτε σεμιναρια.Πολυ θα ηθελα να μαθω.Ευχαριστω κ να ειστε καλα!!!Γωγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοριτσια ηθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κούκλες μου αγαπημένες, πανέμορφες τσαντούλες!!! Χειροποίητες. Άλλη αξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουάου !!!!! Πολύ ωραία ιδέα !!!!
    Δεν νομίζω να το κρατήσεις για 6 μήνες έ ????
    Φιλιά !!!!

    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σαν καθυστερημενο παιδι .. Κλαυδια μου τωρα είδα τις πανεμορφες τσαντες σας φιλη μου η καθε μια και ξεχωριστή.. απο μονη της.!!
    Θα ηθελα και εγώ να προσπαθησω .. ισως κάποια φορα .. να το κανω.. μου αρεσουν πολύ οι τσαντες που τις φτιάχνουμε μόνες μας.. να περνας όμορφα .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังบู๊

    ΑπάντησηΔιαγραφή