Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Πρόσκληση στο Μελίσσι ....!!!

 Αποτέλεσμα εικόνας για Kουμπιά κορδέλλες χάντρες

Την ερχόμενη Πέμπτη  12 Μαρτίου το Μελίσσι θα υποδεχτεί από τις 3.30 έως και τις 6.30 όλες τις φίλες που επιθυμούν να ανταλλάξουνε υλικά, να πιούνε καφεδάκι με φιλική παρέα, να κουβεντιάζουνε και να μοιραστούνε ιδέες για χειροτεχνίες, κατασκευές, υλικά.....
Ελάτε με καλή διάθεση και με όσα υλικά σας περισσεύουνε (μαλλιά, κλωστές, χάντρες, χαρτοπετσέτες, κουμπιά, υφάσματα κλπ) για να τα ανταλλάξετε.

Σας θυμίζουμε ότι το Μελίσσι βρίσκεται κοντά στο Μουσείο της Ακρόπολης ,οδός Στραταίων 1
Μακρυγιάννη (Κουκάκι)  εξυπηρετεί το ΜΕΤΡΟ Στάση : ΑΚΡΟΠΟΛΗ ή ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
το ΤΡΑΜ (στάση Συγγρού ΦΙΞ) Τα τρόλλευ Νο 15, 5 και 1 (Στάση Αγιος Γιάννης Βείκου)

Σας περιμένουμε με χαρά, είστε όλες ευπρόσδεκτες !!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Kουμπιά κορδέλλες χάντρες

9 σχόλια:

  1. με τηλε - πάθεια γίνεται κάτι; Καλή επιτυχία κορίτσια!
    Θα νοιώθουμε σαν να είμαστε εκεί!
    όμορφη σκέψη, καλή αρχή, καλή συνέχεια σε τέτοιου είδους συγκεντρώσεις!φιλιά εργατικές μελισσούλες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία !!!! Θα το προσπαθήσω οπωσδήποτε !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα προσπαθήσω να έρθω κι εγώ - ευκαιρία να συναντηθούμε πάλι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ θα το ηθελα, αλλα εχω την μητερα μου σε κλινικη. Καποια αλλη φορα...
    Καλα να περασετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σας κορίτσια πολύ καλά κάνετε.
    Για όσες έχετε σχέση με τις καταπληκτικές σας δημιουργίες θα είναι πάρα πολύ ωραία!
    Τα φιλιά μου να περάσετε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι κρίμα να μην μένω Αθήνα!
    Καλά να περάσετε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική η ιδέα της ανταλλαγής των υλικών. Μπράβο Κορίτσια. Να περάσετε καλά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πω!πω!δεν το ειχα δει!!και ημουν διπλα σας σχεδον!!τι κριμα!!!υπεροχη ιδεα!!
    ...irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή