Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
Όπως σας έχω ξαναπεί όταν έρχεται ένα ρολόγάκι περιμένω
λίγο μέχρι να έρθει κι άλλο και να τα παρουσιάζω μαζί.
Έτσι λίγο καθυστέρησα τα ρολογάκια της Σοφίας τα οποία
όντως είναι μόναδικά και πρωτότυπα!
Τι άλλο όμως θα μπορούσε να φτιάξει μια Σουφλιώτισσα?
Ρολόγια από κουκούλια μεταξοσκώληκα!
Εγώ τουλάχιστον δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου εκτός από
φωτογραφίες και απ ότι μαθαίναμε στο Δημοτικό!
Και το μπλογκ της Σοφίας : http://tsimarisofia.blogspot.gr/2013/10/blog-post_12.html
Και τα ρολόγια της!!
Και μετά την Σοφία πάμε στο Κυκλάμινο, που μας έστειλε ένα
υπέροχο ρολόι, είναι το ρολόι που είχαμε κάνει ανάρτηση την
Πρωτοχρονιά, όταν πήραμε το σήμα από την Θεσσαλονίκη!
Υπάρχει στο πλάι του μπλογκ μας και το κυκλάμινο το πήρε
και το έφτιαξε.. φυσικά καλύτερο!!!
Στο μπλογκ της φυσικά θα δείτε και το τρόπο κατασκευής του!
http://cyclamina.blogspot.gr/2013/10/blog-post_13.html
Έχουμε περάσει τα 100 ρολόγια και όλα αυτά με την δική
σας αγάπη για προσφορά!


2 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακά και τα τρία ρολόγια!!!!
    Μαρία μου, σου είχα στείλει και το δικό μου από τις 9 Οκτ. στην διεύθυνση που μου είχες δώσει. Δεν το έλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή