Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΡΓΥΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΑ ΚΛΑΥΔΙΑ!

Σήμερα γιορτάζουμε μια ακόμη επιτυχία ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΑΣ!
Η Κλαύδια μας έλαβε μέρος στον διαγωνισμό που έκανε η φίλη Φλώρα από
το μπλογκ : texnistoris.blogspot.gr και πήρε το δεύτερο βραβείο!!!!!!!!!!!!!!
Μπείτε στο μπλογκ της φίλης Φλώρας να δείτε τις λεπτομέρειες και να διαβάσετε
τις ιστορίες και φυσικά την ιστορία της Κλαύδιας μας που πήρε και το Αργυρό!!!!
Κλαύδια και εις ανώτερα, οι Χρυσομέλισσες είναι πολύ περήφανες για σένα!!!!!!!!!!


                                                     ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΕΣ

6 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να είμαι η πρώτη που θα στείλω στην Κλαύδια συγχαρητήρια με σχόλιό μου στο δικό σας blog.
    Περιμένω κι άλλες χρυσομέλισσες στο 2ο παιχνίδι που θα αρχίσει εντός των ημερών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΚΛΥΔΙΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ όλες τις φίλεςκαι φίλους που διάβασαν και βαθμολόγησαν τις ιστορίες και συνιστώ ανεπιφύλακτα τη συμμετοχή στο παιχνίδι των λέξεων!!! Είμαι υπερήφανη για όλες τις Χρυσομέλισσες και τις επιτυχίες τους σε οποιονδήποτε τομέα !!!
    Είμαστε όλες δημιουργικές, καλλιεργημένες,γεμάτες ζεστασιά και αισθήματα που θέλουμε να μοιραζόμαστε...η Φλώρα καιτο παιχνίδι των λέξεων μας δίνουν μία ακόμη ευκαιρία !!!Μαρία και Φλώρα σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!!
    Κερνάω γλυκό!!! (η συνταγή έπεται μαζί με σχετική φωτογραφία !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια και από μενα στην Κλαυδία! Καλό Σ/Κ να'χετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΛΑΥΔΙΑ ΜΟΥ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ!!!!!
    ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ!!!
    ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ;
    ΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΒΡΕΞΕ , ΛΕΣ ΝΑ ΚΥΛΙΣΕΙ ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλες μου σας ευχαριστώ απο καρδιάς για τα ευγενικά σας σχόλια και τις ευχές σας, αυτός ο σκουπιδότοπος βρίσκεται στη φαντασία μου και μόνο....το κεραμιδάκι όμως ίσως είναι ένα απο αυτά που έχεις περιλάβει με τα μαγικά χεράκια σου Ρένα μου και του έχεις δώσει μιά καλλίτερη θέση...σ΄έναν ανεμόμυλο ας πούμε, σε έναν κουμπαρά...θέλω να πιστεύω πως βρήκε μια καλλίτερη θέση κάπου όμορφα....ή περιμένει ακόμη στην ακρογιαλιά κάποιο χεράκι να το περιμαζέψει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή