Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Η εκδίκηση της δημιουργιας!

Μία εβδομάδα έλλειψα από την κυψέλη μας,μετά από μία θεότρελλη ίωση που κυκλοφορεί ευρέως
όπως ακούγεται, και τι με περίμενε λέτε?
Πήγα χθές με όλη μου την καλή διάθεση, είχα ξεκουραστεί κιόλας,
και έπεσαν επάνω μου ΟΛΕΣ οι χρυσομέλισσες να με φάνε!
¨Ελα εδώ, φωτογράφισε αυτό, εκείνο, το άλλο,αράδιασαν όλες
τις δημιουργίες τους, επάνω σε ένα τραπέζι,
κρυφοκαμάρωναν κιόλας, και εγώ έμεινα με τη φωτογραφική στο χέρι,
να μη ξέρω τι να πρωτοφωτογραφήσω!
Τι οίστρος δημιουργίας ήταν αυτός ? ή η εκδίκηση της δημιουργίας?
Δεν ξέρω τι ήταν, εμένα πάντως μου βγήκε η ψυχή σήμερα να τα περάσω
στον υπολογιστή και μη με περάσετε και για κανένα ξεφτέρι περί
τα ηλεκτρονικά, έχω και κάτι σημειώσεις κάτω από το τραπέζι και κάνω
και κανένα σκονάκι, ε! τα κατάφερα πάντως και θα σας παρουσιάσω τώρα όλες
τις δημιουργίες τους μήπως και ηρεμήσουν λίγο οι χρυσομέλισσες
και σταματήσουν να ζουζουνίζουν μέσα στ αυτί μου.
ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ! Από το χθεσινό εργαστήρι της Ανθής, βραχιόλια από αλπακά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου