Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΚΙ ΑΛΛΑ ΡΟΛΟΓΙΑ!!!!!

Καλό μήνα!!!!!!
Καλό μήνα να έχουμε και βεβαίως-βεβαίως
ο μήνας της έκθεσης μας!!!!
Όλα σχεδόν είναι έτοιμα, περιμένουμε και τις
αφίσες και τις προσκλήσεις και......ξεκινάμε!!!
Αλλά και κάποια ρολογάκια έρχονται ακόμη!
Να είστε καλά όλοι όσοι διαθέσατε χρόνο, κόπο
και χρήματα ασφαλώς για να τα προσφέρετε σ αυτόν
τον πραγματικά ιερό σκοπό.
Ας δούμε τα τελευταία? ρολόγια !
Δεν ξέρω αν είναι τα τελευταία, γιατί εκεί που
λέμε,τελειώσαμε, τσουπ εμφανίζονται μερικά ακόμη!
Η Πέπη λοιπόν στέλνει τα < τελευταία > της ρολόγια?
Δεν ξέρουμε, ας τα απολαύσουμε λοιπόν:
Η φίλη μας Μεταξία από την Πάτρα μας στέλνει 2 ρολόγια με τον ήλιο της Βεργίνας,καταπληκτική ιδέα Μεταξία!
Υπάρχει και ένα ρολογάκι που μου ξέφυγε,είναι της Νάσιας και δεν γίνεται να μην το παρουσιάσω :  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=162620487125980&set=a.240041806050514.70654.152805911440771&type=1&theater
Είναι ένα μοντέρνο ρολόι!
Και για το τέλος, σας έχω τους μελλόνυμφους!
Αναρωτιέστε? Όχι δεν το έχασα ακόμη!
Θα έχουμε και γάμο στην έκθεση μας!
Ετοιμαστείτε λοιπόν ράψτε τουαλέτες, σμόκιν δεν ξέρω τι, πάντως ένας γκλαμουράτος γάμος θέλει επίσημο ένδυμα!
Δείτε τους μελλόνυμφους και για λεπτομέρειες, προσκλητήρια κλπ
στο μπλογκ της Βίκυς!!!!!
http://podilatisa.blogspot.gr/















9 σχόλια:

  1. εχω και εγώ άλλο ένα
    Καλό μήνα http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα!! Μέχρι πότε μπορούμε να στείλουμε τα ρολόγια μας και σε ποια διεύθυνση; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aφροδίτη μου έχουμε κάνει ανάρτηση για όλα αυτά και τα έχω βάλει και στο πλάι του μπλογκ για να φαίνονται,μέχρι τις 15/11 λοιπόν μπορείς να στείλεις τα ρολόγια σου στο Χριστοδούλειο Ιδρυμα- Αγ. Γρηγορούσης 5
    ΤΚ. : 124 61- Χαιδάρι
    Καλό Σαβ/κύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραια αναρτηση μπραβο
    αν θες παρε την καλλιτεχνικη σου διαθεση και ελα στο μπλογκ μου να μου πεις την αποψη σου για οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μελισσουλες μου.. ελάτε να παρετε και δύο ακομα δικα μου..ρολογακια... υπαρχουν και αλλα που ερχονται και αυτά οσονούπω...μερι την επόμενη εβδομάδα θα τα έχετε στα χέρια σας..καλο μηνα και καλή επιτυχία στο σκοπό σας.!!!! φιλακια πολλα και απο οτι βλεπω .. θα γινει και γάμος.. κανονίστε μπουμπουνιερες για οσες ειμαστε μακρυά..!!! χι.χιχ. φιλακια.. πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γέμισε ο τόπος ρολόγια!
    Τι φαντασία είναι αυτή που διαθέτουν κάποιοι βρε Μαρία!
    Τρελάθηκα η γυνή!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή